
Vi lanserer Qmon, laget bl.a. for legekontor som er opptatt av korte telefon-ventetider. De trenger å kunne følge med på ventetiden og antall i kø. Målet er at 80% av innkommende telefoner besvares i løpet av 2 minutter. De ønsker også å se rapporter fra siste dager og uke.
Med Qmon kø-monitorering, fikk kunden verktøyet de trengte. Applikasjonen kjører både på web, pc og mobil.
Les mer …
«Response groups» er en løsning spesielt tilpasset vaktordninger, beredskapsvakter og ringekøer med mange eksterne agenter.
Agentene kan befinne seg på et hvilket som helst telefonnummer eller svarsted. App for både agenter og superbruker gir enkel administrasjon og inn/ut-logging.
Mer om Response Groups

Andre applikasjoner gjør hverdagen enklere
Forskjellige andre innovaphone-applikasjoner og egenutviklede applikasjoner kan enkelt implementeres takket være innovaphone's åpne og standardiserte grensesnitt.
Les mer …

Har du produktideer til å forbedre kommunikasjon og arbeidsprosesser innen virksomheter? innovaphone myApps har rammeverket som gjør deg i stand til å utvikle egne applikasjoner for kundene dine. Rammeverket inneholder de grunnleggende funksjoner innen kommunikasjon. Innovaphone AppStore gir deg muligheten til å markedsføre egenutviklede apper og gjøre disse tilgjengelige for andre brukere.
innovaphone SDK er fritt tilgjengelig.
Les mer …

"Vi ringer deg tilbake" (Busy Advice) er en fin tjeneste på innovaphone når den du ringer sitter opptatt.
Vi har laget et script med tjenester både for tilbakering, sett over til kollega og legg igjen beskejd. Tjenesten kan også brukes sammen med køer.
Du får varsling på telefon og eventuelt også på E-post.
Se demo- og installasjonsvideo

Med skyPBX Teams-connector kobler vi sammen dine telefonnummer med Office365 og Teams.
Dette er markedets mest fleksible løsning, uavhengig av teleoperatør, og kombinerTeams-brukere med ip-telefoner i et blandet miljø.
Velg mellom enkel løsning, eller gi Teams-brukere tilgang til all funksjonaliteten i skyPBX.
Les mer

Gjennom våre forhandlere tilbyr vi nå telefonitjenesten «skyPBX»* for bruk i helsenettet. «skyPBX» oppfyller og opprettholder viktige krav innen sikkerhet og etterspørsel, og kan leveres gjennom Helsenettet.
innovaphone® telefonsystem er gjennom flere år levert til legekontorer, tannlegekontorer, helseinstitusjoner og sykehus som lokalt plasserte løsninger. Ofte er de også integrert med sykesignalanlegg. Nå kan telefonsystemet leveres som skytjeneste.
Les mer …

innovaphone 12 har passert Telenor IPT sip trunk sertifiseringstest.
I tillegg er også innovaphone-telefoner og ip-analog adaptere godkjent for Telenor enbruker.
Les mer …

innovaphone versjon 12 er nå godkjent på Telenor MBN Partnertrunk. Dette gjør det mulig å la mange kunder dele kapasiteten i en stor partnertrunk.
innovaphone front-end tar imot partnertrunken og ruter den videre til hver enkelt kunde-PBX. Kontakt Vcom for nærmere informasjon.
Les mer …

Mange benytter AD som kontaktdatabase for både interne og eksterne kontakter - noe som gir mulighet for enkelt å finne kontaktinformasjon i vante Office-applikasjoner. Informasjonen kan også replikeres til office365 som ofte benyttes av mobile brukere.
Gjenkjenner du innovaphone fisken? Vi har satt opp og testet Microsoft Active Directory som katalogtjeneste for innovaphone med gode resultater.
Les mer …

En oppgraderingsavtale; SSA (Software Service Agreement), gir deg fri tilgang til nyeste programvare og oppdaterte lisenser for ditt innovaphone telefonsystem. En rimelig sikkerhet for et oppdatert system.
Les mer …